vrijdag 11 december 2015

Luieretui's met een verstopt paspeltje


Omdat ik mijn mond er niet over kon houden wisten twee zwangere collega-vriendinnen al lang dat ik een luieretui voor ze zou maken. Ze wisten alleen nog niet dat ze dit kadootje nu al zouden krijgen omdat ik geen geduld heb om ze nog weken of maanden te bewaren tot hun kleintjes geboren zijn.


Ik maakte ze aan de hand van de handleiding op Eloleo en deed weer een paar aanpassingen.




Beide luieretui's kregen een polsbandje en een extra sluitband met klittenband.



Natuurlijk werden de etui's gevuld met spul voor het verschonen van kleine babybilletjes.


Ze zijn zo mooi geworden dat je ze bijna als clutch zou gebruiken!



En o ja, aan beide etuis werd een paspeltje toegevoegd. Het maakt ze nog mooier vind ik!

De groene stof met stipjes komt van de markt, net als de appeltjesstof aan de binnenkant.
De grijs met witte stippenstof is een tafelkleed van Xenos en de stof aan de binnenkant ook.

Beide mama's in spe waren heel blij met hun etui!

1 opmerking: